Merhaba hanımlar doğum yapalı 4 ay oldu ama saçlarım aşıı derecede dökülmeye başladı tarakmaktan ve yıkamaktan soğudum resmen her yer saç elimi atmamla beraber elimde kalıyor saçlarım ve dipleride acımaya başladı normal mi bu durum bi çözümü vs var mıdır?