Herkese merhaba kızlar, tam 3 aylık bebeğim var. İlk bebegimiz. Size soracagım sey bebegim bensiz kesinlikle durmuyor. Uyurken bile azıcık ıh yapsın benim sesimi duymak istiyor duymadıgı an direk uyanıyor sanki hiç uyumamış gibi o öğündeki uykusu tamamen gidiyor. Bir daha 1 2 saat ayakta duracakki tekrar uyusun uyku süresi de zaten toplasan yarım saat ama hep bölük bölük. Geceleri de ben ne zaman yatarsam oyle yatıyo gece boyu eeee eee ninnilerini istiyo hep sesimi duymak istiyor. Nasıl bir uyku düzeni olustmalıyım kendime ayırdıgım bi 10 bile yok. Sizde durumlar nasıl var mı benim gibi olan?