Ben de kullanıyorum. Sıkıntı yok o öngördüğü süre. Bi süre sonra duruyor tekrar nem var mı diye bakıyor, varsa yine bi süre öngörerek çalışmaya devam ediyor.
Özellikle nevresim veya havlu varsa yapıyor. Nevresim için tavsiyem çok fazla eşya ile birlikte atmayın, düğüm düğüm oluyor eşyaları içine topluyor, o düğümleşen yerlerin araları kurumuyor. Ben bunu engellemek için kurutmanın ortasında açıyorum makineyi, nevresimi çıkarıp düzeltip tekrar koyuyorum.
Bir de makinenin kapağını istediğiniz zaman açabildiğiniz için çabuk kuruyanları alın içinden öyle devam ettirin.
Son olarak özellikle pamuklular su kutusunu doldurabiliyor tam dolu olduğu zaman da sürekli son dakikaları tekrarlıyor