Ya ben bim den almıştım 60 liraya indirime girmişti orda çalışıyorum çünkü 1 taneydi aldım hemen daha çok yeni hamileydim. Çok kullanışlı oluyor ben genelde beşiğinde yatırırım açıyorum onu çamaşır sererken mutfakta iş yaparken gidip gelip bakmaktansa telsiz kullanıyorum hatta bazen bebeğim gece uykusuna geçince banyoya dahi alıyorum telsizi duymam diye. Markası nordica ama piyasa fiyatı ne bilmiyorum