Ebruea öncelikle geçmiş olsun.aynısını yaşadık, 6. Hastalık. Döküntü 2 gün içinde geçiyor ve hastaşığı atlatmış olması anlamına geliyor döküntüler.Dökğntüden sonraki gün halsizlik ve uyku hali olmuştu,normal çünkü vücudu yorgun düşüyormuş. endişelenmeyin çocukların çoğu geçiriyor bu hastalığı.