nrgcnr Bebegim 15 aylik, coklu gida alerjisi var. 20 gundur Prakten surup kullaniyorduk. İştah ve uyku problemimiz de vardi. 2 gun oldu birakali. Uykuya dalmakta cok cok fazla zorlaniyor. Bu surubu kullanip boyle bir etkiyle karsilasan oldu mu acaba?
Pcoslubiranne nrgcnr alerji surubu uyku yapar.bebejk rahatlayip uyur.simdi kesince normal duzene gecmistir.
nrgcnr Pcoslubiranne evet kullanirken uyku yapiyordu ama birakinca bir anda bu kadar zorlanacagini dusunmemistim ,😔