Bebeğim 7 aylık emziriyorum güzel emen bir bebek doğumdan sonra ilk adetimi geçen ay gördüm 6.ayda bu ay yüzüm sivilcelendi ağrım da oluyor ama bi hafta gecikmem var stresi yetti üzerimdeki gerginliği anlatamam çok sinirli geziyorum üstelik olamadıkça normal mi kafayı yemek üzereyim eskiden çok düzenli olduğum için korkuyorum doğumdan sonra böyle oldu şu stres beni mahvetti başına gelen var mı