pnr-onur17 3 üncü ayımızdayız emzirmek uyku dışında ne yapıyosunuz devamlı yedir yatır yedir yatır olmuyo oyun halısımı alsam diye düşünüyorum vakit gecirse.. Sizin yaptıklarınız fikirleriniz neler 😊
SertapHilal Ben uyumadığı zamanlar oyun halısına koyuyorum oyuncaklara bakıp bakıp gülüyo. Sıkılınca biraz gezdiriyorum evde sonra uykusu gelince emzirip uyutuyorum