Ay ben bu haptan nefret ettim resmen 3 ay kullandım hep kanama hep kanama artık eşimle tartışıyorduk. Bana da doktorum verdi bebeğim 3 aylıktı ek gıdaya geçene kadar kullandım mecbur sonra bıraktım. Adet olmayı bekledim ben adet olsan da bırakmıyorsun devam hep. Aynı saatte içmeye dikkat et yoksa etkisi olmuyor.