EdaFurkan Iyi akşamlar kızlar ben doğumdan bi kaç gün sonra alerji oldum kol ve bacaklarımda kabarcıklar kızariklar oldu ve acayip kaşınıyordu ve derim çok kurumuştu doktor sezeryanda verilen ilaçlardan birine duyarlılığın varmış dedi ama çocuk emzirdigim için allerji testi yapılamıyormuş ben her doğumda böyle mi olacağım yaaa 😑 başına gelen var mı
Nurtenn EdaFurkan bendede aynısı oldu bütün kollarım ve bacaklarım sivilce doluydu ve aşırı kaşınıyodu doktorum doğum sonrası antibiyotik ve kan ilacı vermişti onları bıraktırdı ayrıca cildiyeye muayne oldum oda bana krem verdi çok şükür kremleri kullanınca 2-3 güne geçti
Cimcimelerinnnesi EdaFurkan bende de olmuştu ya . Ozellikle kollarım , göğüs, ameliyat yerim ,gobek bölgelerim cok felaket kasinmisti. 2 3 hafta da surdu yani ne uyuz birsey ya aklima geldi gece gece gene.
Meryemozen EdaFurkan ayy canım benim Allah yardımcı olsun bende geçtim o yoldan 40 gün boyunca deliriyorum sandım her yerim kan yara içinde kaldı kaşımaktan emzirdiğim için bişey de veremediler sinir krizleri geçiriyodum artık 😑 çok lanet bişey ama geçiyo az sabır çok zor biliyorum ama kaşımamaya çalış kaşıdıkça yayılıyo çünkü 😏
MayneymisAltintop Benim gelmişti ya. Kaşın kaşın bir hal olmuştum. Doktorum bebek pudrası rahatlatır demişti ben bir türlü fırsat bulup alamamıştım ama zaten 3-5 güne geçti benimkisi. Bol bol su içtim bu süreçte sık sık lavaboya giderek attım sanırım
EdaFurkan MayneymisAltintop sizinki yine çabuk geçmiş yaa benimki baya ciddiydi 2 ay sürdü ve iki merhemi karıştırıp sabah akşam sürdüm 3 hafta falan ve bazı yiyecekleri yasakladı doktor alerjiyi artıracak şeyleri
EdaFurkan Nurtenn aynen bende öyle çok deli bi kaşıntı ama bi yeri kasınınca bi başlıyordum ordan sonra her tarafim kaşınmaya başlıyordu özellikle geceleri şükür geçti de 😫 bende biraktim antibiyotiği bide bana kan sulandırıcı iğne vermişti 10 tane ben biraz ondan şüpheleniyorum ama bilmiyorum
Nurtenn EdaFurkan benimde en çok geceleri başlıyodu 😭 Ben hamileyken kan ilacı kullandım ama hap olarak hiç bi yan etkisi olmadı ama doğumdan sonra verdiği küçük şişelerde tek içimlik belkide ağır geldi bilmiyorum ki yada doğum sırasındaki bi ilaçtan olan yan etki benim spinal oldu sizinki nasıldı
EdaFurkan Nurtenn benimde spinal oldu belkide narkozla ilgilidir ben daha önce hiç ameliyat olmadığım için bilemiyorum
EdaFurkan Nurtenn benimde spinal oldu belkide narkozla ilgilidir ben daha önce hiç ameliyat olmadığım için bilemiyorum
Deb290818 Bende de oldu ya sezaryen sırasındaki ilaçlardan ya da sonrasında verilen antibiyotikten kaynaklandığını düşündüm
rky benim epdural oldu dediğiniz gibi gögsümde ve göbek bölgemde küçük küçük sivilce gibi kırmızı kaşınan ve batan alerjiler oldu sönünce izleri kalıyo kahverengi gibi 3 aylık olduk arada çıkıyor hala doğumdan önce hiç böyle birşey olmamıştı
EdaFurkan Meryemozen kaşıdıkça yayılıyor galiba evet ama duramıyor ki insan hep yara yapmıştım kasimaktan
EdaFurkan Meryemozen evet doktor demisti yumurta domates acili baharatli kivi muz çilek kavun kuruyemiş cips kola falan bunlardan uzak dur bir ay dedi
Brcbrcbrc Bende de olmuştu maalesef. Acile gittim, kadın doğum doktoruma sordum bir çözüm bulamadık. Cildiyeye gittim en son kortizonlu bir krem verdi. O kremle 2-3 günde geçti.
Miniktavsan EdaFurkan benim doğumum ağustosta oldu bacak aralarım kasık bölgem olmustu sadece ucu beyaz kızarık kabarcıklar ah ne çektim sıcaklarda uzun sürmüştü bide cok zordu 😣
Elf_asel Doğum sonrası kurdeşen döküntüsü. Doğum sırasında veya sonrasında alınan ilaçlardan olutormş doktor kortizonlu iğne vermişti emzrdiğim için istemedim 1 haftada geçti.
Meryemozen EdaFurkan evet canım mutlaka uzak dur senin de aynı şekilde kaşıntı muhtemelen kurdeşendir internetten bak duaları falan var iyi gelir inşallah