Siem23 Biberonla mama veriyor musunuz? Ben meme+mama gidiyordum; bu zamana kadar ayırt etmiyordu ama şimdi 47 günlük olduk ne yazık ki gündüz memeyi emerken ağlıyor. Sağıp sütümü biberonla veriyorum, gece ise emziriyorum. Gece niyeyse memeyi emerken ağlamıyor şimdilik. Zamanla onu da ayırt ederse tabi mecbur gece de biberona döneceğim.