Arkadaşlar bu dönemde ev sahibi olmak zor kredi çekmek istemiyoruz zaten çeksen de 150 çeksen 300 küsür olarak ödüyorsun 15 senede🤬 neyse arabamızı satıp eminevime girsek kura değilde toplu ödeme yapıyormuşsun ona göre 1 sene de fln sana geliyormuş sıra öyle bişey varmış galiba bilen yapan var mı memnun kaldınız mı vs bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim