Kızlar merhaba öncelikle hayırlı akşamlar diliyorum umarım sizde bebeklerinizde çok iyisinizdir.😊 6 aylık oğlum var Doktor önerisiyle 5 buçuk aylıkken tadımlara 3 gün kurulına başladık. Şimdi yavaş yavaş öğünlere geçiyorum ama ne vereceğim bilmiyorum. Oğlum meyve pürelerini vs yiyor ama çorba vs şeyleri sebzeleri çok yemiyor. Tadsız geliyor sanırım ona. Bende sürekli tatlı şeyler vermek istemiyorum acaba sevebileceği neler verebilirim. O mükemmel tariflerinizden bana da bahseder misiniz biraz ? 😘