Cnprtk bu aralar kendi kendine uyuması için alıştırıyorum canım. Zor kolay değil ağlayınca içim gidiyor ama şimdiden alıştı gibi. İlk önce 40 dk boyunca ağladı. Sonra 30 dk . Bugün de 20 dk da uyudu Allah nasip ederse bir haftaya uyur kendi kendine diye tahmin ediyorum canım. Karnını doyur yatağa koy rutinleriniz varsa yap. Sonra yatağına koy bekle canım günden güne alışacak.