10 ay 3 günlük ten selamlar çok yorucu çok uykusuz cok mızmız sürekli kucakta olma isteği 5 dk bile benden ayrılmama sinir krizli ağlamaklı bir dönemden yazıyorum çok zor çok 😏 çaresizim ne zaman geçer bu dönem en son 4 aylıkken böyle bunalıma gitmiştim