Anneler selam
ikizleri 8 ay 8 günlük oldular. Doktorumuza beslenmesi iyiyse gece beslenmesini kesmeli mi kesmemeli mi diye sordum. En azından uykudan uyanmamaları için. Dr bana uyanmazsa uyandırma dedi. Acıktığında emzir dedi. Ama ben uyandıklarında geri uyumaları 1 saati bulduğundan ‘rüya öğünü’ veriyordum. Uyandığında emzirme olayına geçsem diyorum ama açlıktan mı rüyadan mı yoksa dişten mi uyanıp uyanmadıklarını nasıl anlayabilirim? Yani acıkmadan emzirme demesi bana biraz garip geldi 😅 nasıl anlaşılır ki bu? Var mı anlayan? 🤨