Arkadaşlar emzirmeyi bırakmak istiyorum azaltarak gittim şimdide tamamen kesmek istiyorum ama gögüs lerim aşırı ağrıyor sırtıma vuruyor ağrısı bir sürü şey duyuyorum etrafından yok sıtma olursun yok kızın da hasta olur ağrın çok olur ne yapmam geriyor lütfen yardımcı olun