2,5 aylık olduk şimdiye kadar çok fazla gaz sancımız vardı tam biraz hafifledi.İki gündür kan ilacı kullanıyoruz çocuğum bugün çok kötü ıkınıp duruyor çığlık çığlığa ağlıyor 😒 ilaçtan mıdır kullanan var mı ?Sabaha kadar ne rahatlatır,sabah ilk işim doktora gitmek.