Merhaba anneler
Bebekleri ne zamana kadar doktor kontrolüne götürmemiz gerekiyor, aşılarını aile hekimliğinde hallediyoruz, doktor kontrolüne gittiğimiz de de boy kilo ölçümünden başka birşey yapmıyor, gerekli mi çok bilemedim aynı kontrolleri aile hekimi de yapıyor zaten 🤷🏼♀️