Bugün oğluma uyku tulumu aldım . 2,8 lık olanından aldım. Neden bu kadar kalın aldım derseniz ev şuanda doğalgaz yanmıyor ama odam 21 yada 22 derece oluyor. Ve gece doğalgazı yakınca ben terliyorum ve çocuk uyumuyor. Sıcaktan rahatsız oluyor çünkü egzaması var. Çok soğuk olunca geceleri söndürmeyi düşünüyorum çünkü gerçekten bende terliyorum yada bu kış deneyeceğim. Oğlum 15 aylık olacak bir hafta sonra ve 18-24 aylık aldım . Tam oldu acaba daha büyüğünü alsam rahat edebilir mi ? Tulumu giydirince üstüne ne örteceğim. Benim içim rahat etmez üşür diye düşünüyorum 🤣🤣🤣 güzel annelerimiz tecrübeli annelerimiz tulum kullananlar kullanmayanlar bu tulum hakkında tecrübesiz anneye yorum yazın lütfen . Yazmadan geçmeyin lütfen 🤣