Snmtt ya benim durum garip. Cumartesi günü grip oldum. Her zaman olduğum gibi burnum akıyo başım ağrıyordu o kadar. Sonra pazar günü biraz daha iyiydim. Komşum aradı konustuk. Ben poztifim dedi. Perşembe seninle görüşmüştük istersen test yaptır sende oldun galiba dedi. Ve belirtilerimiz aynı. Onda da sadece burun akıntısı baş ağrısı var.