Bugün 1 aylık aşısı vuruldu kızıma eve geldiğimizden beri yarım saatte bir meme istiyor kriz gecirir gibi aglıyor memeyi verince susuyor bugünlük mü böyle oldu anlamadım akşam yemeğini bile hazırlayamadım yapışık yasıyoruz resmen🙈bu durumu yaşayan var mı geçicidir insallah🤲