Cemremir00 Kızlar selam demin haber aldım alt komşum korona olmuş diğer komşum bilgi verdi ben alt kattakiyle görüşmüyorum bir temasım yok. Ama komşum çıkma biyere falan dedi mecbur çıkmak zorund kalıyorumqbazen ne yapmam lazım çıksam bulaşırmıki
_tospikannesi Cemremir00 canım maske ve eldivenle biyere temas etmeden inin merdivenden mecbur olmadıkca da cıkmamaya calısın. Bizimde apartmanda bi dairede vardı eşim mecbur calısıyor girip cıktı bazı durumlarda bebegımle bende girip cıktım temas etmeden kendimiZi koruyarak bişey olmadı geri 5 daire var kimseye de bulaşmadı. Ha bu arada kadının corona oldugunu öğrendikten sonra merdiveni dezenvekte edip ilaclamışlardı
Yurdanur-uslu03 Cemremir00 tedbirlerinizi alır ve dikkatli olursanız bişey olmaz Allah’ın izniyle biliyorsunuzdur ki herşeyin başı tedbir maske eldiven hijyen ve mesafe kuralına dikkat edin yeterli bence
Gokcensare Cemremir00 karşı komşum üst komşum yani apartmanda çoğu kişi korona ama çıkmaları yasak normalde izole süresinde karantinada olmaları gerekiyor ben karşı komşumun kapısına hergün ekmek su yicek içicek bırakıyorum bazen bez ıslak mendil bebeği olduğu için çıkmıyorlar sağolsunlar bizleri düşünüp yani dikkat etmek lazım ama kurallara uymaları lazım bizlerinde bebekleri var çünkü