TospikOglusum tabiki kötü olamaz ☺️ Yeterince ilgili ve bilgili olduklarını düşünüyorum , kendim de hemşireyim ben ters bir yönlendirme yapılmadı şimdiye kadar bize. Monovit kullanıyoruz mesela biz d vitamini olarak, doktorumuz bir problem görmedi devam edin dedi 😊 kan ilacı da 5 ayı doldurduğunda kendisine danışır ona göre kullanmaya başlarım veya başka bir ilaç alırım artık nasıl uygun olursa ☺️ Sağlıkla büyüsünler 🙏🏻