Merhaba, oğlum dün aşı oldu bugün öğlen ateşi çıktı virddn 38.5′a şu an ilaç vererek azalttim ama 37′nin altına düşmeden tekrar 38.5 a yükseldi calpol verdim düşmesini bekliyorum. Doktorumu aradım normal 1 gün sonra da ateş çıkabilir, büyük ihtimalle ateşi aşıdan dedi. Sizce hastaneye gitmeli miyiz? Enfeksiyon mu var diye korkuyorum da.