Benim oğlum 7 aylık. Sabah kahvaltısını istemiyor bu günler sanırım diş çıkacak. Çünkü huysuz. Yarısını yiyoruz ancak. Sonra mama. Bir sonraki öğün çorba ve yoğurt. Öğleden sonra meyve. Akşam yine çorba. Çorbaları çok güzel yiyor. Haftanın 5 günü çorbasına kıyma katıyorum. 1 gün organik köy tavuğu çorbası. 1 gün balık çorbası. Tarhana çorbasının içine karıştırıyorum. Ve uyurken yine mama. Gece de 5 kere mama için kalkıyor. Yani 24 saat içinde 3 ana öğün 6 kez felan 120-150 cc arası mama.. bazı günler çok iştahlı bazı günler değil zorlamıyorum. Ama anladığım şu, beni emmeyi biberona alıştığı için bıraktı Çünkü sağıp da veriyorum günde 1 kez felan. Şimdi Özel yapıyorum her öğününü ama bildiğiniz bizler gibi yemek istiyor 🙈 tam bir Koç Burcu ama direniyoruz 1 yaşına kadar asla yasak şeyleri vermeyi düşünmüyorum.