1erkekannesi Aslında 2 yaşına doğru anneden kopmaya başlarlar, tek başlarına birey olduklarını keşfederler, o yüzden 2 yaş sendromuna girerler ya bağımsızlık ilanı..Acaba güvenini sarsacak bir durum mu yaşadı? Yani yalnız hissettiği bir zaman olmuş olabilir, siz yokken canını sıkan bir durum yaşamış olabilir, ihtiyaç duyduğunda yanında olmadığınız biran olabilir vs gibi…