Kızlar yeni bir dolandırıcılık türemiş. Biri sizi arıyormuş. Mesela “merhaba Çisil hanım.” Diyor. Bende “buyrun benim.” diyorum ve arama bitiyor. Bu kısa diyaloğu kullanarak adınıza fatura falan kesiyorlarmış. Ben çok yapıyorum bunu. Mesela kargodan arıyorlar Çisil hanım mı? Diyor evet benim diyorum. Aman dikkat edin. Bunu görmesem kesinlikle bende dolandırılırdım çünkü. Zamazingo sayfasında gördüm birinin başına gelmiş.