Oğlum 6 aylık ve aşıya götürdüm 2 gün önce ve hemşire 6. Ayda olan zatürre aşısının aşı takviminden kalktığını söyledi artık yapılmayacakmış aşı yokmuş kızım 2 yaşında ona yaptırabilmiştim ama oğluma yapamadılar. Siz yaptırabildiniz mi her ana sağlık aynı şeyi mi söylüyor acaba