Ecemonur Kızlar iki aylık kızım var ve doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum ama pişiği bir türlü geçmiyordu hatta son günlerde kanamalı pişiğe dönmüştü. Aklınıza gelebilecek tüm pişik kremlerini mantar kremlerini kullandık, ıslak mendil değil bebek pamuğu altını havalandırma zeytinyağı vs kullanmadığım birşey kalmamıştı Sonrasında komilinin bebek bezini kullandım ve ertesi güne geçti mucize gibi:) Benim gibi pişikzedelere muazzam bir olay bu paylaşmak istedim. Pişiksiz günler :)
Alyaaaliya Ecemonur bende komili kullanıyorum çok memnunum pirima kullandın pişik oldu komili iyi geldi
Begum8tarik Ecemonur alerjık bir durum söz konusu olabilir bez veya pişik diyip çok masum düşünmeyin derim , alerjık bir bebek annesi olarak 🤷🏻♀️