Perizekaliyim07 Merhaba güzel anneler. Bebeğim 3 aylık kafasını tutamıyor geriye atıyor hep. Normal mi sizce? İnternette bu ayda artık kafasını tutabileceği yazıyor. Endişelendim bende.
Nadireyamac Perizekaliyim07 benim bi arkadaşımın bebeği 4.ayın sonunda tuttu hemen telaş yapma canım ama içine sinmiyorsa da tabikide bi git
iki-bal-kiz-annesi Perizekaliyim07 geç kalmış dr götürün benım bebeğim 1 aylıkken tutmaya başladı hata daha küçük de olabılır tutması
Hunilianne Perizekaliyim07 boyun kaşlarının gelişimi 6. Aya kadar devam eder. Yüz üstü yatırdığında kafasını kaldırıyor mu ?
Hlldnmz Bende tutması gerekiyor diye biliyorum ama bilemedim suan bir doktora mı gitseniz normal kontrole belki de normal dir her bebek aynı gelişmiyor sonucta
Perizekaliyim07 Hunilianne evet kafasını kaldırıyor ama çok uzun süre tutamıyor sağa ve sola doğru yatıyor kafası
Yavuzuannesi2012 Perizekaliyim07 canım bol nol yüzüstü yatır. Hiç yatırdın mı yüzüstü. 6. Aya kadar normal ama az da olsa tutması lazım.
Hunilianne Perizekaliyim07 bana normal geldi açıkçası. Bol bol karin üstü aktiviteler yapın. Yüz üstü sevmiyor olabilir instagramda aymen balıkçı nin sayfasına göz at cok güzel fikirler verecektir karin üstü pozisyonla ilgili
Cangoksel Perizekaliyim07 Doktora falan götürmeni gerektirecek bişey yok bence canım her bebeğim gelişimi farklıdır benim oğlumda 3buçuk aylık yeni yeni kafasını kaldırmaya çalışıyor sonra geri yana düşüyor normal yani ara sıra yüz üstü yatır kasları gelişsin hareket ederek ama mutlaka yanında kal yüzüstü yatarken 🙏🏻🤗
Mirzafeyza2020 Perizekaliyim07 gazlı bebekse o yüzden de geriye atabilir kafasını ama sen yine de takip et canım kontrole gittiğinde sor doktorumuza 😊
hypatia Perizekaliyim07 boyun kasları için egzersizler var canım bol bol yüz üstü yatır bir havluyu rulo yap koltuk altına koyarak karın üstü koy oyuncaklarla kartlarla ilgisini çekip başını sağa sola yukarı aşağıya çevirmesi için teşvik et. Bebeğini kucağında taşırken yüzü sana doğru değil dışarıya doğru dönük olsun.
Elifelcn Perizekaliyim07 Bol bol yüzüstü yatır benm bebeğim 3 aylık kontrolde tutamıyordu doktor 4. Ay tekrar bakalım demişti. Sürekli yüzüstü yatırdım çok şükür tutmaya başladı yüzüstü yatırınca kızıyordu oyuncaklar ilgisini çekmiyordu bende çok yanlış olsa da en cok dikkatini çeken şey telefondu o ara ona şarkı açıp telefon gösteriyordum öyle öyle telefona bakmak için çabaladı tutmaya başladı kafasını
Perizekaliyim07 Elifelcn evet benim bebeğiminde oyuncaklar ilgisini çekmiyor hemen ağlamaya başlıyor. Telefonu deneyeyim bende. Teşekkür ederim canım 🙏🏻
Esra4646 Perizekaliyim07 benim bebeğimde geriye çok atyrdu kafasını 2aylik asisinda hemşire bir gösterin dedi doktora biz de gösterdik ALLAH’A ŞÜKÜR bişe çıkmadı 3aylikken yüz üstü fln koyunca kucağa alınca fln tutmaya başladı şimdi 4 ayligiz tutyr kafasını istersen sende bı doktora götür kafanda soru işareti kalmasın bazı bebeklerde bu durum 6 aya kadar normlalmiş doktor öyle dedi
Perizekaliyim07 Esra4646 doktor kontrolümüze cuma günü gideceğiz. Sorayım bende 🙏🏻 Teşekkür ederim canım yorumun için