Bebeğim 8 ay 6 GÜNLÜK. SON bir haftadır diş etleri hafif kabarık salyası da 2 gündür arttı. Bugun de ishal oldu. Ates falan yok acaba diş mi cıkartıyor. Ne zamana patlar dişleri ateşsiz atlatır mıyız yoksa hangi asamada cıkıyor diş. Hiçbir bilgim yok ailemden uzagım yanımda cevremde kimse yok lütfen bilgilendirir misiniz nasıl gidiyor bu aşama