Birannebirfurki benim 3 bebeğim olmasına ramen ücündede aynı düşünceye kapılmış biri olarak şunu söyüyorum. Bebekler ilk 3 ay sürekli emmek istiyor ac oldukları için değil. Değil diyorum cünkü benim kızımda ilk üc ay sürekli emmek istiyordu ac diye mamaya başladım ama halen aynı şuan 7 ayımıza gireceğiz ilk üç aydan sonra mamayı bıraktı zaten yani sanırım saz sorunu filan bitince rahatladı yavrum şimdide ek besine gectik ve emmeye devam ediyor aclıgı toklugu kavradıgı için sıkıntı yok. Sizinkide bir süreç endişelenmeyin.