Kızlar 8 ay önce doğum yaptım ilk başlarda duzensizdi,geçtiğimiz 3 ay düzene girdi,bu ay 8 gün gecikti kafayı yiycem iki defa test yaptım negatif ama için içimi yiyo.esimle bile tartışır olduk bu konu yüzünden çok gerginim.her ay bu stresi yaşamaktan biktim artık.4 yıl çocuğumuz olmadı ozaman nolur adet olmuyim diye dua ediyodum şimdide oluyim diye hayat çok garip gerçekten.sizde böylemisiniz acaba?