Beren- emzik kullanmıyor musunuz ? Normalde beşiğinde uyumaya alışkındı bebeğim 1 hafta oldu eşimin izni vardı kayınvalideme geldik burda beşiği yoktu memede uyuyor bir süre sonra bakıyorum emzik niyetine dakikada bir defa hafif çekiyor ozaman yavaşça memeyi çekiyorum o tekrar tutmaya çalışırken de emziği veriyorum devam ediyor uyumaya hemen kalkmıyorum yanından emziği iyice tutunca kalkıyorum canım