Sevgili hanımlar,bebeğim 4 aylık sadece formül mamayla besleniyordu,doktorumuz tadım yapabileceğimizi söyledi siz neler veriyorsunuz ek gıdaya başlayınca bebişlerinize,hangi meyve ve sebzeyi?nasıl yapıyorsunuz ne kadar veriyorsunuz?Sonrasında su veriyor musunuz?Kaşık mama kullanan varmı?Çorba vs yapmalı mıyum?