Smyye30 Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var 40 bitti 10 gün sonra adet oldum 2.adetim 6 gün gecikti ve biteli 8 gün oluyo tekrar oldum sizce normal mi sezeryan doğum bu ara yardımcı olun lütfen
beyzaytr22 Smyye30 o özür oluyor zaten temiz kalma sürenizin 15 gün olması gerekiyor bir düzensizlik vardır oluyorda zaten emziriyorsanız bende de oluyor gecikme ama epey erken olmuşsunuz bir gidin isterseniz kadın doğuma aynı şekilde çok mu geliyor yoksa az mı
Smyye30 -PembePanterMom benimde 15 olsa diğerinde geç geldi bu sefer gününde geldi derim ama 1 hafta oldu daha biteli 🤷🏻♀️
-PembePanterMom Smyye30 bir doktora gidin isterseniz doğum sonrası düzenlik normal diyorlar ama 8 gün gibi bir süre normal mi bilmiyorum 🤷♀️