7 yasinda oglum 2 gun once bogazi agridi.ama ates hic olmadi.sonra hapsirik ve burun akintisi basladi.bugun bogazi agrimiyor ama burnu cok akiyor ve sonra tekrar tikaniyor.tat alabiliyor ama koku alamiyorm diyor.suan tikali baya burnu.test yaptirmali miyiz? Okula gondermiycem ne olur ne olmaz diye.14gun.test yaptirmadan evde karantinada kalin dedi saglik ocagi hekimi.gribe benziyor dedi.bilemedim.