mom1626 Elifduru11 3., 5. ve 13. ay olarak planladi doktorumuz. Yarin 5. aydaki ikinci dozumuz vurulacak.
Annesirintugceuzun Elifduru11 13. Ayda bexero , 15 ay olmadan bexero, 2 yaş 3. doz olacak inşallah. Doktorunuzla kararlaştırmalısınız . 👌
Gaaak Gzde07 ilk gün bacakları acıdığı için baya huzursuzdu. 6 saat arayla 3 kez paranox s fitil kullandım öyle rahatladı. Ateşi 37.5 üstüne çıkmadı fitilin de etkisi var muhtemelen. Ama ertesi güne hiç bir şeyi kalmadı
dertlikerkenez Elifduru11 3. Ayda başladık. Maşallah a’sı b’si hiç bitmiyor aşının. 2 ayda bir yaptırıyoruz valla. Cuma günü 9 aylık olacak oğlum yine aşısı var. Doktorumuz ağır bir aşı olduğu için özellikle başka aşının olmadığı aylarda yapma taraftarı.
TospikOglusum Elifduru11 Allah allh ya herkesin yazdığını okudum neden fsrkli farklı kızlar.bu aşı istenilen zamnda yspiliyo muki
tatlisert Elifduru11 13. Ayında nimenrix 15,18 ayında bexsero Vuruldu. birde seneye bexseronun son dozu vurulacak