Sunay10 aynen canım bizimde 3 aylıktan beri yani 2 ay 20 gündür görünüyordu. Sizin de eli kulağındadır 🥰 aşırı huysuzlandı bana gelmediği sürece hep bağırdı ağladı. Bundanmış yavrumun huysuzluğu hasta değilse eğer böyle olursa bil ki 1 hafta içinde çıkacak canım.