Abim ve ablamda virüs çıktı annem ve babama da test yaptılar duruma göre bize de yapacaklar sanırm biz de kaptık 😔 bebeğim de dün akşamdan beri biraz huysuz dili beyaz beyaz iltihap olmuş. Normalde bir araya gelmiyoruz ama ara ara annemize gittiğimiz oluyordu. Bebeğimi emziriyorum 10 aylık ve kucagimdan hiç inmiyor. Daha yürümüyor. Virusken bebegimi emzirebilevek miyim bilmiyorum. O kadar ilac kullaniyorlar sutume gecmez mi ? Moralim çok bozuk. Bu süreci geçiren annelerimiz varsa yardımcı olabilir mı?