Yenesanne Emzirirken Korona olan anneler hangi vitaminleri aldınız markalarıyla yazabilir misiniz? Ağır geçiriyorum internetten takviye vitamin almak istiyorum ama emzirirken hangilerini kullanabilirim bilmiyorum sorabilecegim bi doktorum yok.
Misssimsek Yenesanne geçmiş olsun canım. Benimde 4 aylık bebeğim var emziriyorum. Ve büyük bir ihtimal bende korona oldum. Test yaptırmaya gitmedim nasıl.olsa ilaç kullanamam diye evde eşimle karantinaya girdik. Ilaç falan kullanılmıyor değil mi. Yanlış bilmiyorum.
Merveensar Misssimsek Cnm benimde 5 aylik bebegim var bende 112 yi aradim gelip evde test yaptılar esime ilac verdiler bana vermediler 15 gun karantina süreci
Misssimsek Merveensar dün kayinvalidemlerin testi pozitif cikti. Önceki haftasonu gorusmustuk en son. 2 3 gündür bende hasta gibiydim. Eşimde kırıklığı vardı. Onlar pozitif çıkınca acaba mi dedik. Hemennesim.izin aldı 15 gün. Odaları ayirdik. Maskeyle dolaşıyoruz evde. Oglumda birşey yok çok şükür. Nasıl olsa ilaç kullanamam diye test vermedik. Eşimde iyilesti kirikligi da kalmadı. Inşallah sende biran önce atlatirsin. Bize de birşey olmaz 💕