Merhabalar, kızım tam 6 aylık. Dün 6. Ay aşılarını yaptırdık. Ağızdan damla ve 2 adet iğne. Akşamına ateşlendi. 38,5 ateşi gördük. Doktora götürdük. Aşıdan olmaz altında başka enfeksiyon olabilir dedi ama muayenesinde bişey çıkmadı. Aşı sonrası ateşlenen var mı aranızda?