DysAk
Merhaba arkadaşlar doktor 5-7 gün içinde kortizon olan krem kullanmamı söyledi ama bizde 2 gün kullandıktan sonra geçti kızarıklığımız devam etmeli miyim siz nasıl kullandınız ? Bide sonrası içimin la Roche önerdi burada bioderma dan memnun kalanlar vardı ne dersiniz hangisini almalıyım ? Ve kremi şampuanı nereden alıyorsunuz trendyol da var mıdır ? Çok soru sordum ama lütfen yardımcı olun