Cansusuyum elfozyil 300 gr farketti bizde 300 gr daha fazla gösteriyor ama kıyafetleriyle tarttım evde
elfozyil Cansusuyum sağlık ocağı da bizde kıyafet ile tartıyor canım evde tarttım şimdi değişiklik gözükmüyor inşallah yanlıştır diye düşünüyorum 🥺 içime kurt düştü resmen yarın gidip sağlık ocağında tarttıracağım :(
Pelin55 Fatmallper1 bebek tartınız hastshane ortsmindakiyle ayni mi bende almayi düşünüyorum ama karar veremedim
mayispapatyasi elfozyil 1 aylık kuzum 😂 basindan tutuyorum elimle hemen yatırıp geri kaldiriyorum. Sağlık ocagiyla aynı çıktı bizim kilonuz
pikacuu elfozyil Ben sürekli kucağımda tartıyorum. Bugün sağlıkocağında tartık arada 100 gr fark oldu
Adeninannesiiii elfozyil bizde aştıs djital var deniyorum eksik gösteriyor sağlık ocağında fazla cıkıyor
Hunilianne elfozyil ben hep yapıyorum çok yakın çıkıyor. Valla biberondan memeye dönüş serüvenimde o tartıyla çok samimiydim diyebilirim fakir marka ucuz bi şeydi tartı
Mommysharkdoodoodoodoo elfozyil her tartı fark gösterir tartınızla her ay ölçüm yapmak istiyorsanız hep aynı tartıda ölçün kucakta olması bir şey değiştirmez 👍
elfozyil Mommysharkdoodoodoodoo yeni aldım canım bu ay az gram aldığını farkedince artık öyle yapacağım fazla takıntılıyım. :(