Alpingo mavihuzurkalp canım meme reddi olması için biraz küçük biberon mu kullandın? Sana tavsiyem EDS ssitemini araştır benim eski postlarımda da var açıklamalrım,googleda bak kesinlikle bırak biberonu hem seni emer hemde mamasını içer.30 cc yeterli bence..
_mucizemmm Bizim çok şükür meme reddimiz olmadı meme+mama şeklinde besliyorum bende bebeğimi en başından beri 30 CC ile başla doymazsa 60 CC yaparsınız ama pes etmeyin sakın ilk sizi emsin 🌸