Hill
[bilinmeyen] biz de de aynı problem bizde tam 5 aylığız ve sığmıyoruz hatta içinden doğrulup oturmak istiyor kemerini takıncada huysuzlanıyor istemiyor artık büyük bebek arabasına geçmek lazım gibi
Hill
[bilinmeyen] aynen öyle canım nasılda çabuk büyüyorlar 😍 🧿
Nekwa
[bilinmeyen] canimm artik asagi doğru kayricaksin bebisi ayaklari dışarıda olacak yani. Benimki 9 aya kdr kullaniliyor pusetim.
Hem dik oturamıyor suan daha normal arabaya gecemem.
5 ay 25 günlük kuzum😍
Nekwa
[bilinmeyen] canim zaten kac kat giydiriyorum
He tabi benim arabam baya büük ondan belki oglum sigiyor suanlik. Sizin normale gecme zamani gelmistir. Altına yanina kalin battaniyeyle destekleyip kemerini bağlayıp oturtabilirsiniz bence 😉
Nekwa
[bilinmeyen] pusete koymadan arabaya koy demek istedim battaniyeyle bebisi destekle
Ctnayse
[bilinmeyen] benim ikizler 5buçuk aylıkken destekli oturduğu için doktor büyük arabaya geçebilirsin demişti. Bizde sığmıyorduk kıyamet kopuyordu pusete bindirince. 6aylıkken bağımsız oturuncada araba koltuğuna geçmiştik