Fg50 Çok canım çekti yaptım ama yemeye korkuyorum çünkü biliyorum ki bi parça yesem arkası gelecek durduramayacagım kendimi acaba gaz yapıyor mu Buda mercimek çorbası gibi ?
Mavibattaniye Fg50 bence ye ya esirgeme sonrası da rezene çayı ve kimyon çayı yap kendine oh mis sonra zırt zırt gaz yapınca iyiki yedim dersin
Fg50 Emine-4232basal yesem bi türlü yemesem bi türlü yani cnm 😄 süt yapıyorsa biraz yiyeyim bari napim
Fg50 Mavibattaniye aslında bebeğim için sormuştum bana bakma yaparsa yapsın gazı da bebeğime gaz yaparsa diye demiştim cnm ama dayanamadım yedim vala zaten 😂