Emireeek Az once bi yerde okudum devit 3 gaz kabızlık ve huyusuzluk yapıyor diye benim bebeğimde de bunların hepsi var 🤔 kullanıp böyle bi etki gören ve başka bi d vitamini önerisi olan var mı?
Ankakusu35 Emireeek sağlıkocağının verdiği d vitamini bebeklerde gaz yapıyor benim kızımda uykusunda ıkınarak uyanırdı ağlardı oceans a geçtim rahatladım hatta burda bir anne devit in içinde ayçiçeği oceansın içinde zeytinyağı var demişti ayçiçeği kabızlık nedeniymiş
Egeliii Emireeek devit yanlış bilmiyorsam zararlı kimyasal içeriyor bu yüzden çocuk doktorumuz ocean 400 önermişti ilk doğduğundan beri onu kullanıyorum fiyatıda çok pahalı değil trendyolda bile var
tosbikannesiii Emireeek iste o yapıyordur değişin sağlık ocağının verdiklerinden sorun yaşamayan duymadım ben kullanmadım devit3 de kan damlasını da başka marka alma sansınız varsa kullanmayım n
Emireeek Ankakusu35 kaka yapcağı zaman ağlıyor bas bas yapınca rahatlıyor sürekli gazı var bizimkinin de
Babyliaaila Ocean 400IU kullanıyoruz bizde sağlık ocağının verdiğini kullanırken çok zor yapıyordu kakasını
Emireeek Babyliaaila şimdi dediginiz markaya baktım da sprey şeklinde mi bu d vitamini ne şekilde veriyosunuz peki bebeğinize
drn5410 Emireeek s vitamini ocean 400 ıu kullanıyorum canım bu şikayeti burda çok okuduğum için. 4 aydan itibaren kan damlası verecekmiş sağlık ocağı onu da bestiron almayı düşünüyorum bunların içerikleri temiz sağlık ocağının verdiği yan etki yapıyor ve pek temiz içerikli değil
Gokcensare Emireeek en sağlıklısı ocean katkı olarak hiçbir madde içermiyor b12 de aynı marka kullanıyorum çok memnunum kızım kolikti o yüzden asla sağlık ocağının verdiği paraben içeren d vitamini ve kan ilacını kullanmadım
Gokcensare Bebegimm42 ocean methyl kullanıyorum kızım aşırı gazlı olduğu için anca bunlar iyi geliyor
Gokcensare Eniz1907 hiç bekleme huysuz olmasa bile paraben içeriyor zaten parabenin zararlarını biliyorsunuz