Aybars16 Hanımlar bebeğim 53 günlük. Hastane dışında hiç dışarı çıkmadık bende patladım doğrusu. Dışardan da korkuyorum bebeğim hasta olur diye yada cesaret edemiyorum bilemicem. Bebeğiyle Dışarı çıkan var mı hava almak için falan
[silindi] Aybars16 3 günlüktü dışarı çıktığımızda tabi yazdı ve kafe tarzı bir yer değildi açık hava da yürüyüp bahçe de oturmuştuk. Hem size hemde bebeğinize için dışarı çıkmak temiz hava almak terapi gibi geliyor 🙂
denizsn Aybars16 çok çıktık Ağustos 14 te doğdu 18inde başladık çıkmaya ama bu 2 3 haftadır evdeyiz hem hava soğudu hem covid Baya aldı başını gidiyor 😕 yavrum da çok sıkılıyor evde sürekli beni evin içinde gezdirin diyor sanki 🥴